1394-01-16 17:51
1821
0
12833

تصاویر / حضور دانش آموزان در سرزمین شهدا

حضور چشمگیردانش آموزان همراه با خانواده هایشان در مناطق عملیاتی جنوب کشور لحظاتی سراسر عشق را رقم می زد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست ، صدای پای ملائک از سرزمین های نور به گوش می رسد، امسال این سرزمین با فرزندان  و نسلچهارمی های انقلاب عجین شده است.

rahiyan-rasne 31

اینجا کودکان همچون جوانان و بزرگتر ها با تامل در مناطق به  گشت و گذارمی پردازند و از هرلحظه ای برای درک عشاق خاک های بهشت استفاده می کنند. 

اینجا کودکان در کنار پدران و مادران خود لباس رزم رزمندگان هشت سال دفاع و مردانگی پوشیدند تا بار دیگر با شهدا تجدید میثاق کنند و با سیره شهدا آشناتر شوند.

وقتی ازوالدین رزمندگان کوچک ازپوشیدن این لباس ها و قدم نهادن در درسرزمین های جنگ را جویا شوی همه یک صدا ، فرزندانشان را سرباز امام خامنه ای(مدضله العالی) معرفی می کنندو می گویند: وقتی به عکس های شهدا و نوشته های آنان خیره می شوند و از ما می پرند که اینها یعنی چه به آنها می گوییم اینها فرزندان امام خمینی(ره) بودند که به دعوت حق لبیک گویان سراز پا نشناختند و برای اسلام قدم در در سرزمینی بی بازگشت گذاشتند.

آنان می افزایند: فرزندان خود را بربه اینجا آورده ایم که بیمه شهدا شوند تا در آینده سربازحضرت ولی عصر(عج) باشند.

rahiyan-rasne 27

اینجا کودکان همنوا با بزرگترها  در سفری سراسر معنویت و عشق زیارت عاشورا می خوانند و خاک آن را برای تبرک و فراموش نکردن سرزمین ملائک با خود می برند. به این مناطق بیعتی با شهدا نموده و مادران نیز با این بیعت از شهدا طلب زندگی و راه رسم جوانمردی فرزندان را در ادامه دادن راه شهدا خواستار بودند و به نوعی کودکان خود را با مدد از شهدا و اهل بیت بیمه می کردند.

da-rahi 1

da-rahi 1

rahiyan-rasne 27

shalamche 7

da-rahi 1

da-rahi 1

da-rahi 1

da-rahi 1

da-rahi 1

IMG 5800

da-rahi 1

da-rahi 1

da-rahi12

dan-rahi

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.